Vés enrere DIA EUTOPIA: Les universitats d'EUTOPIA aborden els reptes de la sostenibilitat i el canvi climàtic

07.05.2024

El proper dia 13 de maig de 12 a 13 hores a la Sala Polivalent de l’Edifici Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella, es celebrarà l'EUTOPIA Day.

Estríming

PROGRAMA DE L'ACTE

- Obertura de l’acte, a càrrec de la vicerectora d'internacionalització Prof. Helena Ramalhinho
- Ponència “EUTOPIA DAY: Els reptes de la transició ecològica”, a càrrec del Dr. Antonio Turiel (Investigador del CSIC)